Sunday, February 21, 2016

Salam Perkenalan dari Kakak Comel a.k.a KC



Assalamualaikum

Post pertama dari saya, berdebar-debar rasanya.. hikshikshiks... sebenarnya tak tahu macam mana nak mula. Blog di dah lama cipta, tapi di biarkan sepi begitu saja. Untuk permulaan ni, nak tulis apa ya? Idea ada, tapi tak kan nak terjah terus ke topik panas.. hahahaaa....

Agak susah juga nak cantik kan blog ni... agak lama saya ambil masa. taraaa.... inilah hasilnya sikit2...

Salam perkenalan buat rakan-rakan yang sudi singgah ke blog saya yang masih kosong ni. Niat di hati hanya nak berkongsi cerita suka duka di sebalik kehidupan yang saya lalui sehari-hari.

Nama saya... 'Kakak Comel' :D nampak... macam perasan sikit kan... hahahaaa.... comel ker? Tak apalah yang penting hati 'comel' ^_^ Kakak Comel (KC) seorang isteri kepada seorang suami yang biasa2 saja... mama kepada dua orang putera... seorang yang ceria, cool, simple,  masalah selalu tolak pi jauh-jauh, suka baca novel, layan blog, suka makan, suka masak tapi tak berapa nak rajin (kahkahkah), suka pada sesuatu yang kiut-kiut, suka origami, hobi yang kumpul-kumpul (tang ni, nanti kita cerita kemudian ;) ) dan...... korang kenal lah sendiri nanti...

Okeylah, nanti KC sambung lain kali. Mata dah mengantuk ni, esok nak kerja. 

Allahumma Ya Allah.. Semoga hari ni lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ni.. Semoga hari-hariku sentiasa diberikan hidayah & rahmatMu Wahai Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..







No comments:

Post a Comment

Usha-meng'usha' :D